Description de la formation
La création d’une entreprise est un projet qui demande de la préparation, en période de crise telle que le COVID 19, le marketing par exemple est essentiel.
Gérer le confinement (ou un couvre-feu), et élaborer une stratégie de continuité de l'activité, en élaborant des possibilités de changeement et de developpement.
En comptabilité, ou relation clients, en prospection ou en recherche de nouveau marché, cette formation vous donnera les outils afin de maintenir votre activité économique ou voir même les clés d’une évolution du CA.
Pour mettre en place un projet prévisionnel, il est nécessaire de procéder par étapes mais il n’est pas toujours évident de savoir comment s’y prendre et par où commencer.
Cet accompagnement en présentiel et à distance incluant de la correction, est un forfait de 40 heures.
Objectifs de la formation
La formation s'articule autour de 3 modules pricipaux qui sont détaillés ci-après:
Module 1: Anglais oral et écrit
Vous permettre de créer, voir d’améliorer les relations clients de votre petite hôtellerie touristique, local ou international, en langue anglaise et française.
Module 2: Adapter les nouvelles technologies et en faire des outils de communication marketing
Savoir utiliser les réseaux sociaux pour développer votre activité et votre portefeuille clients, mais aussi les réseaux internationaux tel que AIRBNB par exemple.
Module 3: Gérer et developper sa comptabilité
Mis en place des tableaux de bord de gestion et de comptabilité afin de suivre et qualifier vos échanges avec le comptable et le trésor public sans oublier la commune et la CPS.
Outils et moyens pédagogiques
Utilisation de vos outils informatiques tels que tablettes ou ordinateurs, afin d'y installer des tableurs ou autres documents type.
Réseaux sociaux et réseaux de gestion de location type saisonnier.
Fa'ata'ara'a
Ua riro te ha’amaura’a taiete ‘ei ‘ōpuara’a tē titau nei i te tahi fa’aineinera’a, i mua ihoā ra i teie tau fifi o te COVID19, te parau faufa’a anei no te tapiho’ora’a.
Ti’a’au te parau no te ‘ōpanipanira’a (aore ra te tahi fa’ahepora’a vai-fare-noa), tuatāpapa te tahi tāpura ‘ohipa ia ‘ohu noa te terera’a ‘ohipa, mā te tuatāpapa te mau huru tauira’a ‘ohipa ato’a aore ra tō te mau fa’ahotura’a.
Te parau anei no te nūmerara’a aore ra te aura’a hōani, te fāfāra’a anei aore ra te ‘imira’a i te tahi mau mātete ‘āpī, e hōro’a atu teie ha’api’ipi’ira’a ia ‘outou te mau moiha’a ia ‘ore ho’i ia mau ta ‘outou terera’a ‘ohipa faufa’a, e hau roa atu, ia mara’a fa’ahou ā tā ‘outou ‘ō’otira’a faufa’a.
No te ha’amau i te tahi tāpura ha’amāu’ara’a, e mea tītauhia ia feruri maitēhia tera rā e ‘ere roa atu i te mea ‘ōhie no te rave e i hea e hāmata ai.
Ua riro teie ‘āpe’era mata e mata aore ra na roto i te ha’api’ira’a atea ma te fa’atītī’aifarora’a, ‘ei tārēra’a e 40 hora.
Opuara'a
E tupu te ha’api’ipi’ira’a na roto e toru tuha’a rahi mai tē tātarahia i raro mai :
Tuha’a 1 : Reo marite ‘āparaura’a e tō te pāpa’ira’a
Ia nehenehe ‘outou e ha’amau, aore ra e ha’amaita’i ā te mau aura’a hōani o tā ‘outou fare hotera iti, fenua tumu aore ra no te ara, na roto i te reo marite e te reo farāni.
Tuha’a 2 : Fa’atū’ati te mau rāve’a ‘ihi uira ‘āpī e ia riro ho’i te reira ‘ei rāve’a no te ha’apurorora’a tapiho’o.
Ia ‘ite i te fa’a’ohipa te mau tahua natirara no te fa’ahotu i tā ‘outou terera’a ‘ohipa e tā ‘outou pūtē hōani, e tae noa ato’a atu ra te mau tahua na te ara mai te AIRBNB ra te huru.
Tuha’a 3 : Fa’anaho e te fa’ahotu i tā na nūmerara’a rau.
Ha’amau te mau tāpura ti’a’aura’a e tō te nūmerara’a rau no te ‘āpe’e e no te ha’amaita’i i tā ‘outou mau ‘aitauira’a i te ta’ata e ti’a’au nei te parau no te nūmerara’a rau e te pū faufa’a a te hau mā te ‘ore ho’i ia mo’ehia te ‘oire e te fare turuuta’a CPS.
Te mau moihaa e te mau rave’a ihihaapii
Fa’a’ohipa te mau rāve’a mātini roro uira mai te ‘iri roro uira aore ra te mātini roro uira, ia ha’amauhia i roto te mau tāpura nūmerara’a aore ra te tahi atu mau papa parau tumu.
Te mau natirara tōtiare e te mau natira’a no te ti’a’au te mau tārahura’a mai te fa’aeara’a tau poto.