Description de la formation
Outil de management ayant fait ses preuves, le briefing permet de faire passer ses consignes et attentes auprès des équipes.
S'il est bien réalisé et mené dans un esprit d'ouverture et de dialogue, il est également un outil de motivation et un moyen d'obtenir un retour de la part de ses équipes.
En partageant vos informations et vos connaissances, vous dynamisez votre équipe, et vous l’incitez également à faire part de ses connaissances, notamment auprès des nouveaux salariés.
Objectifs de la formation
Savoir préparer son équipe à la journée/ semaine de travail.
Savoir sonder le niveau de motivation de l’équipe.
Maîtriser le bilan et identifier l’avancée des objectifs.
Faire adhérer l’équipe aux objectifs stratégiques de l’entreprise, communication intra et extra-entreprise.
Savoir comment faire vivre projets et optimiser la performance collective.
Cette formation ouvre à différentes méthodes afin d’optimiser son temps et la productivité de l’équipe.
Comprendre et savoir comment préparer un briefing.
Identifier et expérimenter les pratiques d’animation de briefing, en fonction d’un contexte précis, d’enjeux et de l’auditoire donner.
Outils et moyens pédagogiques
Pédagogie interactive entre le formateur professionnel RH et les participants,
Ateliers : mise en situation, retour d’expérience.
Apports théoriques et mise en commun des expériences des participants.
La formation est réalisée par un formateur expérimentée dans le domaine des Ressources Humaines et ayant une grande expérience de direction d’équipe. (Gestion d’entreprise de + de 500 personnes)
Fa'ata'ara'a
Moiha'a mana fa'atere o tei fa'a'ite i tona maita'i, ua riro te rurura'a poto 'ei rave'a no te horo'a i tana mau fa'auera'a e te mau titaura'a i piha'i iho i tana mau pupu.
Mai te peu e rave maitehia te reira na roto i te ho'e varua fa'ari'i e te ho'e 'aitauira'a mana'o, ua riro ato'a te reira 'ei moiha'a no te fa'a'anatae e no te 'apo mai te tahi mau mana'o pahono no roto mai i tana mau pupu.
Ia 'opere ana'e i to 'outou mau parau ha'amaramarama e to 'outou mau 'ite, e 'ana'anatae ta 'outou pupu, e huti ato'a 'outou iana no te paturura'a ihoa ra i te mau rave 'ohipa tihepu 'apihia.
Opuara'a
'Ite i te fa'aineine i tana pupu 'ohipa i te mahana ho'e/te hepetoma.
'Ite i te hi'opo'a te faito 'ana'anatae o te pupu 'ohipa.
Ia mau papu te pu'ohura'a 'ohipa e te titaura'a o te mau fa.
Fa'ataho'e te pupu i ni'a i te mau fa arata'ira'a o te taiete, te tu'ura'a mana'o roto e to rapae i te taiete.
'Ite mea nahea i te fa'aora i te mau 'opuara'a e te ha'amaita'i atu a te fa'ahotura'a 'amui.
E 'iriti teie ha'api'ipi'ira'a i te mau fa'anahora'a huru rau ato'a no te ha'amaita'ira'a te tau e te fa'ahotura'a 'ohipa o te pupu.
Ia maramarama e ia 'ite i te fa'aineine i te ho'e rurura'a poto.
'Ite e te fa'a'ohipa i te mau ravera'a no te rauti i te ho'e rurura'a poto, ia au i te tahi tupura'a 'ohipa fa'ata'a maita'ihia, te faufa'a e te huru o te mau ta'ata e fa'aro'o nei.
Te mau moihaa e te mau rave’a ihihaapii
'Ihiha'api'i 'aitauira'a mana'o i rotopu i te 'orometua ha'api'i e te feia ha'api'i.
Hamanira'a: fa'atupura'a 'ohipa, fa'aho'ira'a 'ohipa.
Hopo'ira'a mana'o e te horo'ara'a mana'o 'amui no roto mai i te feia ha'api'i.
Na te ho'e 'orometua ha'api'i 'aravehi e ha'a nei i roto i te mau pu e ti'a'au nei te mau rave 'ophipa e o tei pa'ari i roto i te rautira'a mai i te tahi pupu ta'ata rahi, e ha'apa'o mai i taua ha'api'pi'ra'a ra. (Rautira'a taiete e 500 ta'ata te rahira'a).